Kategorie

Výrobci

Dodací podmínky

U nás si můžete vybrat ze 2 způsobů doručení objednaného zboží. Jste-li z našeho okolí (sídlo: Zeleneč v Čechách - 2km od Prahy 20 - Horních Počernic) můžeme si domluvit osobní odběr zboží. Při této možnosti neplatíte poštovné a balné. Zaplatíte jen hodnotu Vámi objednaného zboží. OSOBNÍ ODBĚR JE ZDARMA.

Jestliže preferujete výhodu dodání zboží až k Vám domů, tak zboží zašleme. Zásilky hraček a nábytek zasíláme spedičními firmami PPL/PPL Sprint / DPD, které zásilky většinou doručují do 24hodin od odeslání. V den doručování Vám od řidiče předem přijde SMS s termínem doručování zásilky. Proto, prosíme, potřebujeme Váš mobilní telefon pro doručení zásilek. Jednokusové objednávky nábytku doručují mezi 8 - 18 hodinou, vícekusové pak mezi 8-18 hod. Pokud Vás na Vámi uvedené adrese nezastihnou, druhý den bude následovat další druhý pokus. Pokud bude i druhý pokus o doručení neúspěšný, zůstává zásilka na doručovacím depu uložena 7 dní k možnému osobnímu vyzvednutí. Adresy a kontakty doručovacích míst PPL najdete podle Vašeho PSČ na internetové stránce www.ppl.cz a www.dpd.czDoručovací adresu zásilky po jejím odeslání, pokud nebyla ještě doručována, si můžete sami změnit na adrese: www.pplbalik.cz. Zásilky posíláme pouze po České Republice, na Slovensko bohužel nedodáváme.

Cena za poštovné závisí na hmotnosti objednaného zboží. Přesné poštovné zjistíte vložením zboží do kosíku ještě před Vaší registrací.. Minimální poštovné začíná od 99,-Kč.

Zásilky jsou expedovány většinou druhý pracovní den je-li vše skladem nebo od přijetí Vaší platby za zboží na náš účet při platbě předem. V případě nedostupnosti nebo delší doby dodání Vás budeme kontaktovat na Váš e-mail. Proto prosíme sledujte Vaši emailovou schránku pravidelně. Zasiláme Vám vždy jen nejnutnější informace o stavu Vaší objednávky (např. infomrace o přijetí Vaší platby, odeslání zásilky PPL, změny v dostupnosti zboží atd.).

 

Reklamace poškozené zásilky při přepravě

Bohužel se může stát, že Vaše objednané zboží bude poškozeno při přepravě. Zásilky posíláme takovou formou, že jsou pojištěné na poškození při přepravě. Proto Vám doporučujeme při přebírání zásilky od přepravce balíček důkladně prohlédnout ze všech stran, jestli nejeví známky mechanického poškození (proražení v ploše, naražený roh apod.). V takovém případě zásilku ještě při přebírání před přepravcem rozbalte a překontrolujte jednak případné mechanické poškození nebo neúplnost podle přiložených dokumentů (Faktura, manuál apod.).

Pokud najdete takové poškození, tak sepište s pracovníkem přepravy škodní protokol a přepravce zásilku odveze zpět na dodávací poštu/depo PPL/DPD.

Je-li vnější obal zásilky nepoškozený, zásilku jste přijali a přesto až doma zjistíte, že je uvnitř poškozená od přepravy, máte možnost do 2 dnů od převzetí od pracovníka pošty/PPL/DPD toto u nich reklamovat (tedy na Vaší dodávací poště nebo na příslušném depu PPL/DPD). V takovém případě je nutné si uschovat veškeré obalové a výplňové materiály, které byli v zásilce. Zboží je baleno do kartonů, bublinkové folie, jako výplň je použit další karton nebo pěnové odřezky. Vše toto je nutné ukázat následně při reklamaci poškození pracovníkovi přepravy a uvést do Protokolu o poškození zásilky. Pokud toto neučiníte, nelze pak bohužel uznat náhradu škody.


Váš košík  

Nákupní košík je prázdný

0 Kč Poštovné
0 Kč Celkem

Váš košík K pokladně